Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 19 kwietnia 2024 11:17
Przeczytaj!

Szukasz dobrego programu księgowego dla małych firm? Sprawdź Subiekt 123

Choć mogłoby się wydawać, że prowadzenie księgowości w niedużej lub mikro firmie nie jest trudne, a "papierkową robotą" może zająć się jedna osoba to wiele osób zwraca uwagę na konieczność sięgania po profesjonalne rozwiązania. Program Subiekt 123 ułatwi prowadzenie księgowości, wystawianie faktur i innego rodzaju rozliczeń. Na czym polega jego obsługa i w realizacji jakich procesów na pewno wspomoże firmę?
  • 29.04.2022 11:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Szukasz dobrego programu księgowego dla małych firm? Sprawdź Subiekt 123

Prowadzenie księgowości firmowej nie jest trudne, ale tylko wówczas, jeśli posiadamy do tego odpowiednie narzędzia oraz przygotowanie. Nie każdy zdaje sobie sprawę z faktu, że nawet w mikro przedsiębiorstwie należy przestrzegać ważnych zasad w zakresie prawa i księgowości. Program Subiekt 123 ma na celu udzielić nie tylko wsparcia, ale optymalizować najważniejsze procesy firmowe oraz stanowić kluczową pomoc, gdy ta jest szczególnie potrzebna.

Subiekt 123 dla małych i mikro firm - w czym może Ci pomóc?

Wciąż nie masz usystematyzowanych procesów firmowych związanych z poszczególnymi etapami księgowymi? To nic straconego. W programie Subiekt 123 szybko uporządkujesz najważniejsze z zadań, a oprócz tego, zdefiniujesz realizację najistotniejszych procesów.

Przede wszystkim program udzieli Ci wsparcia w takich segmentach, jak: szybkie i intuicyjne wystawianie faktur, zarządzanie towarami, czy gromadzenie informacji o klientach. 

Ważnym sektorem działania programu Subiekt 123 będzie także ustalenie i korzystanie z udostępnionego terminarza płatności wobec wszystkich posiadanych kontrahentów, a także ZUS, czy urzędu skarbowego.

Takie znaczące i kluczowe wsparcie może okazać się nie tylko ważne podczas pracy codziennej, ale przede wszystkim, gdy zależy Ci na ogólnym rozwoju i pełnej fiskalizacji procesów.

Jakie korzyści płyną z posiadania programu Subiekt 123 w biurach rachunkowych?

Rozliczanie klientów i mikro przedsiębiorstw jest szczególnie ważne z poziomu biura rachunkowego. To dlatego zdecydowano się udzielić im wsparcia w zakresie dedykowanej oferty programu Subiekt 123. Aplikację można bezpłatnie udostępniać swoim klientom i dzięki temu dać im pełen wgląd w swoje dokumenty i realizowane etapy pracy.

Sprawdź koniecznie, jak program Subiekt 123, sprawdzi się w Twojej firmie!

--- Artykuł sponsorowany ---