Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 8 grudnia 2025 10:46
Reklama

Pasmo ogólnopolskie

Podziel się
Oceń

Pasmo wspólne telewizji w grupie Vectra Media

Kanał ogólnopolski

Działąjąc w sieci Vectra nadajmy nasze programy wspólne w całej Polsce, daje nam to blisko 2,5 mln potencjalnych widzów. Czyli ilość abonentów Vectry to potencjalny widz pasma wspólnego. 

Każda z telewizji lokalnych - członków Stwoarzyszenia Telewizji Lokalnych  i Regionalnych i jednocześnie grupy Vectra MEDIA emituje swoje programy lokalne w swoich miastach gdzie 4 dni w tygoniu nadawane jest pamo wspólne naszych telewizji lokanych.  

Dział Marketingu i Reklamy Telewizji ExpressTV oferuje Państwu szeroką gamę możliwości i sposobów prezentowania reklamy i komunikacji w naszej telewizji. Profesjonalna grupa grafików, specjalistów ds. reklamy, copywriterów, montażystów i operatorów realizuje zlecenia z zakresu produkcji reklamowej wykorzystujące mass-media oraz komunikacji bezpośredniej.

Zawsze angażujemy wszelkie możliwe nam dostępne narzędzia i wiedzę ,aby Państwa film korporacyjny, reklama ,komunikat prasowy były czymś wyjątkowym, zapadały w świadomości odbiorcy w pozytywnym kontekście i w jak najlepszy sposób przedstawiały misję firmy bądź cechy produktu. Naszymi klientami są zarówno małe podmioty gospodarcze jak i duże korporacje.

Dział Marketingu i Reklamy Telewizji ExpressTV oferuje możliwość zamówienia reklamy w 51 telewizjach lokalnych,
nadających w TK Vectra na terenie ponad 90 miast (zobacz mapkę zasięgu). Współpracujemy stale z innymi mediami regionalnymi i krajowymi dzięki temu jesteśmy w stanie zaplanować dla Państwa kampanię reklamową 
o dowolnym zasięgu oddziaływania, obejmującą takie formy reklamy jak telewizja, prasa, internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej.

Oferta reklamowa naszej stacji, to przede wszystkim emisja filmowych spotów reklamowych na kanale programu lokalnego Telewizji ExpressTV oraz reklam graficznych na kanale informacji planszowej. To najbardziej skuteczny sposób dotarcia do mieszkańców Piły i Wągrowca poprzez naszą telewizję z informacją o państwa firmie.
Za pośrednictwem naszej strony internetowej wwww.expresstv.pl będziemy oddziaływać medialnie na obszarze czterech powiatów takich jak złotowski, pilski, chodzieski i wągrowiecki. 
Mając na uwadze optymalne wykorzystanie kwot przeznaczonych przez Państwa na reklamę, naszą ofertę uzupełniają specjalne pakiety reklamowe, obejmujące emisję spotów filmowych, reklamę na kanale planszowym, reklamę banerową na naszej stronie internetowej oraz wizytówki video.

Nowy wymiar reklamy. Dostosowując się do potrzeb naszych Klientów, wprowadziliśmy szeroką ofertę kompleksowych usług reklamowych z zakresu reklamy wizualnej oraz poligrafii reklamowej. W jednym miejscu możesz zamówić wizytówki, reklamę prasową, foldery, plakaty, jak również baner, planszę reklamową, film promocyjny lub spot video. Pomagamy dotrzeć z przekazem reklamowym do jak najszerszego grona Klientów wykorzystując wszelkie dostępne kanały dotarcia: reklama telewizyjne, internetowa, prasowa, kolportaż ulotek, pozostałe......

Kontakt:


1.  603 280 028

2.  603 677 276 

[email protected],


zachmurzenie duże

Temperatura: 6°C Miasto: Złotów

Ciśnienie: 1012 hPa
Wiatr: 21 km/h

ReklamaMarcin Porzucek - Poseł na Sejm RP
KOMENTARZE
Autor komentarza: Rolnik mądry po szkodzie!Treść komentarza: To dziwne że rolnicy powiatu Złotowskiego dzisiaj mówią o proteście. Czyżby zapomnieli protesty, które organizowali w latach 2019÷2023 kiedy za kwintal zboża otrzymywali 1200zl protesty z hasłami ośmiu gwiazdek do PiS! Teraz kiedy w czasie Tuska i jego Rządu płacą 600zl za kwintal to dla nich mało. Tusk do rolnika mówi, nie chcecie to nie, są Ukraińcy, wiozą taniej i będzie jeszcze lepiej bo w krajach Mercosuru już ładują kontenery. Zresztą tanie ogórki kiszone po pokonaniu 6 tysięcy km już są w marketach. Tak to jest z tą chciwością jak nie umiało się docenić tego co się okresu, który od 1990r dał rolnikom i wszystkim najwięcej. To już nie wróci a jeśli Polacy nie zrozumieją że z siania nienawiści wobec tych, którzy ratowali życie mieszkańcom popegeerowskich wsi i nie tylko, lepiej nie będzie to tak będzie następną kadencję Koalicji Obrabiania wszystkich. Tak więc rolnicy, bijcie się w własne piersi i nie żądajcie od innych tego, czego 15 października 2023r. sami nie chcieliście a z PiSiorów kpiliście. Cóż jeśli czas nie nauczył was, to kto ma to zrobić, skoro za późno jest a miastowi i wy sami kupujecie w markecie.Data dodania komentarza: 7.12.2025, 20:50Źródło komentarza: Czas agonii dla polskiego rolnictwa i przemysłu.Autor komentarza: Zaskoczony w samo popołudnieTreść komentarza: Co to ma znaczyć? Wystraszyłem się jak wszedłem i zobaczyłem ten pysk. Po to tu zaglądam w ciemno. Zupełnie nie spodziewałem tego tutaj widzieć. Proszę to przynajmniej zasłonić. Nie mam więcej pytań. P.S Na pejsie zaprasza zupełnie inna grafika. To pułapka!Data dodania komentarza: 7.12.2025, 15:35Źródło komentarza: Redaktor manipuluje. Internauci krecą bekę. Alpaki i larwy w tle intrygiAutor komentarza: OczywistośćTreść komentarza: " Leszczyna " nie oszukała tak jak i pozostali KOwcy nie oszukali, to Złotów, młodzież i starsi ich wybrali. Wybrali jak zawsze zło bo za dobrze im było. Nie było dobrze w zarządzaniu szpitalem, ale nigdy nie było tak źle i wina nie leży u Leszczyny a nienawiści do tych, którzy młodym rodzinom na dzieci seniorom na leki i nie tylko dawali co wyborcy nazwali rozdawnictwem. Tu trzeba zaznaczyć że ci co niby oszukali brali kasę i nadal biorą po Kaczyńskim i nigdy nie nazywali tego rozdawnictwem. Nie nazywali tak jak Złotowianie, którzy wyjechali np. do Niemiec tam mieszkają, pracują i biorą należne dodatki socjalne i nie tylko. Oni nigdy jak i Niemcy nie zawołają z nienawiści do Kanclerza że to rozdawnictwo. Tak więc nie zwalaj winy na Leszczynę a na tych co ja wybrali.Data dodania komentarza: 7.12.2025, 14:07Źródło komentarza: Złotowski szpital w cieniu ministerialnych planów?Autor komentarza: Skąd ja to znamTreść komentarza: Bo to życie takie dla pozoru. To nie jest tak, że w Holandii są słabe usługi. Tylko trzeba tam w ich cenach zapłacić. Dlatego na Święta panuje exodus powrotu bynajmniej nie żeby przeżywać święta ale przeżyć. Akcja regeneracja. Wszystko do remontu w ciele i aucie, aby do Wielkanocy.Data dodania komentarza: 7.12.2025, 13:43Źródło komentarza: Telefon z Holandii. Złotowszczyzna szczególnie na celownikuAutor komentarza: MTreść komentarza: Teraz sprawa jest dla mnie jasna. Byłem na mikołajkach i zagadnąłem radnego, któremu daleko do chwalenia jednego i drugiego medium. Obiektywnie jednak wskazał, że redakcja 77, zanim opublikowała tekst, zapytała u źródła i nie było problemu z ustaleniem autora. To jest uważam dopełnienie obowiązku sprawdzenia informacji. Konkluzja jest taka, że bez większego wysiłku można to ustalić a nie smarować, że autor grafiki jest tajemniczy i anonimowy. Wystarczy sprawdzić. To niewiele. Oczywiście pozostaje kwestia jakie jest to dzieło.Data dodania komentarza: 7.12.2025, 01:23Źródło komentarza: Redaktor manipuluje. Internauci krecą bekę. Alpaki i larwy w tle intrygiAutor komentarza: smutekTreść komentarza: Logo komunikuje przyszłość, na fundamentach rozwiązań strategicznych, informuje o kierunkach rozwoju miasta w przyszłości aco komunikuje logo Leszczynskich 665 chyba tylko to, że jesteśmy coraz starsi! Kto je w ogóle opracował, czy mamy do niego prawa, czy np. Leszczyński odezwie się po „karierze” (niekoniecznie 5 letniej) Pieniążkowskiego, że rości sobie do niego prawa? Tak jak było z logo i sloganem „Złotów - Miasto jezior i zieleni”, które już nie funkcjonuje w przestrzeni. W logotypie Złotów WIlkopolskie Zdroje poprzednio wypracowano kierunek rozwoju, zapisano w strategiach i komunikowano między innymi poprzez wypracowane logo, działania zaplanowano na kilka lat i realizowano wg harmonogramu i pełnej koncepcji wdrożenia i powinno być realizowane dalej, bo efekty już widać co raz wyraźniej tężnie, boisko, pole kamperowe, parki kieszonkowe, nowa droga. I uwaga:finasowanie w ramach środków UE parków kieszonkowych i retencjonowanie wody to wszystko zrealizowano dzięki pozyskanym na rozwój tej marki funduszom norweskim.Data dodania komentarza: 6.12.2025, 23:35Źródło komentarza: Redaktor manipuluje. Internauci krecą bekę. Alpaki i larwy w tle intrygi
Reklama
Reklama