Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 14 grudnia 2025 03:51
Reklama

Kongres PR: wizerunek służb specjalnych i relacje Kościoła z mediami

Podziel się
Oceń

Program Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016

O czym należy pamiętać pracując nad wizerunkiem służb specjalnych? Jak regulować złożone relacje Kościoła z mediami? Jak działają media korporacyjne i do czego mogą się przydać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań padną podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016, który odbędzie się 21-22 kwietnia w Rzeszowie. Z pewnością nie zabraknie także dyskusji wokół zmian, jakie dokonują się w polskiej przestrzeni medialnej. W tym roku ekspertom z dziedziny PR i marketingu poprzeczka została postawiona bardzo wysoko.

Już za trzy miesiące w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów odbędzie się kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Tematem przewodnim są Media relations i promocja wydarzeń, jednak kontakty z mediami i eventy to tylko przykłady z wielu tematów, które zostaną poruszone podczas wydarzenia. Organizatorami Kongresu – jak co roku – są: Newsline i Ideo. Zapraszamy do zapoznania się z programem, dostępnym na stronie Kongresu pod adresem: www.kongresprofesjonalistow.pl

Wizerunek w mediach: inny punkt widzenia

Dbanie o relacje Kościoła z mediami, to twardy orzech do zgryzienia dla ekspertów zajmujących się tą problematyką. Temat jest niejednorodny i nie należy do najłatwiejszych w obsłudze, bowiem budzi silne i często skrajne emocje. Zagadnienie kreowania wizerunku Kościoła i jego relacji z mediami przedstawi ks. dr hab. Józef Kloch, były Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski.

W trakcie Kongresu Profesjonalistów PR swój punkt widzenia na kreowanie wizerunku w mediach zaprezentuje również Maciej Karczyński, były Rzecznik Prasowy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Komendy Stołecznej Policji. Służby specjalne, siły zbrojne, straż graniczna, straż pożarna, policja i żandarmeria. Cała „mundurówka” wchodzi w relacje z mediami. Jej przedstawiciele informują, komunikują i udzielają odpowiedzi niejednokrotnie na bardzo trudne pytania. Podczas Kongresu dowiemy się jak media przedstawiają służby i czy obywatele otrzymują ich prawdziwy obraz.

Natomiast Czesław Lang, reprezentujący Lang Team podczas swojej prelekcji opowie, jak w skuteczny sposób wypromować wydarzenie na przykładzie Tour de Pologne.

Z mediami w kryzysie

W trakcie Kongresu poruszony zostanie temat komunikacji kryzysowej, a zajmą się nim m.in. dr Krystian Dudek, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i właściciel Instytutu Publico oraz Bożena Walicka-Górczak z Firmy Pogrzebowej Walicki. Receptę na zarządzanie kryzysowe w eventach przedstawi natomiast Bohdan Pawłowicz, reprezentujący IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, partner GOOD NAME sp. z o.o.

Ważnym elementem Kongresu będą również media korporacyjne, które scharakteryzuje Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska.

-Wielu prelegentów to wieloletni praktycy branży PR, którzy podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w kontaktach z mediami. Liczę na to, że oprócz dobrych przykładów, będzie czas również na dyskusję o błędach i metodach ich eliminacji.  – mówi dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o.

Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Do grupy kluczowych partnerów Kongresu należą: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszów, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka oraz Alert Media Communications. Przy wydarzeniu współpracują także: Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Exacto Sp. z o.o., Publicon Public Relations, SARE e-mail marketing, Sprinet, Mestengo, TOP S.A. i Newslink.


Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów.

Powyższa treść jest to Artykuł Sponsorowany.


bezchmurnie

Temperatura: 6°C Miasto: Złotów

Ciśnienie: 1024 hPa
Wiatr: 17 km/h

ReklamaMarcin Porzucek - Poseł na Sejm RP
KOMENTARZE
Autor komentarza: Do WiemTreść komentarza: Znasz może tajnych współpracowników ze Złotowa? Twoja wiedza może pomóc lepiej to zrozumieć, kto gdzie wtedy był i co robił.Data dodania komentarza: 14.12.2025, 00:39Źródło komentarza: Stan wojenny na ziemiach powiatu złotowskiegoAutor komentarza: WiemTreść komentarza: W dniu wybuchu stanu wojennego sami przychodzili na komendę i podpisywali lojalki A ten pan zanim został solidarnościowcem był czerwieńszy niż cegła. Taki Piotrowicz swoich czasów, true hero.Data dodania komentarza: 14.12.2025, 00:13Źródło komentarza: Stan wojenny na ziemiach powiatu złotowskiegoAutor komentarza: MomentoTreść komentarza: Podajcie złotowskich Tajnych Agentów, ten pilski to oczywiście ojeciec starosty. W Złotowie mamy za to pokaźną listę TW. To wspaniała okazja przedstawić pomocników utwalania reźimu, którym do dzisiaj włos z głowy nei spadł. Dzieci ich natomiast, robią kariery w nalepsze na stołkach z nomionacji i znajomości partyjnych.Data dodania komentarza: 13.12.2025, 21:28Źródło komentarza: Stan wojenny na ziemiach powiatu złotowskiegoAutor komentarza: tropcielTreść komentarza: Zawsze zastanwiała mnie kariera tego moralnego dna które zostało wywiedzione na stołek starosty przez struktury reseciarzy. Niedawno wpadłem na pomysł a odpowiedź znajduje sie na tzw. pstryk. https://inwentarz.ipn.gov.pl/node/4652355?language_content_entity=plData dodania komentarza: 13.12.2025, 21:10Źródło komentarza: Stan wojenny na ziemiach powiatu złotowskiegoAutor komentarza: HalinaTreść komentarza: Ludzie czytają a komentujących zbyt mało jak na nasze miasto Złotów. Aktywnym trzeba być i i należałoby to wypowiedzieć się co wam się podobało wcześniej a co teraz chcielibyście zmienić w naszym mieście Złotów ?Data dodania komentarza: 13.12.2025, 20:58Źródło komentarza: Złotów na pierwszym miejscu w rankingu. Marka „Złotów. Wielkopolskie Zdroje” nadal pracujeAutor komentarza: halinaTreść komentarza: Won with your denaro. Badly offert for slupi.Data dodania komentarza: 13.12.2025, 20:48Źródło komentarza: Groteskowe tłumaczenie się przedstawicieli władz powiatu złotowskiego!
Reklama
Reklama