Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 18 sierpnia 2025 20:40
Reklama

Kongres PR: wizerunek służb specjalnych i relacje Kościoła z mediami

Podziel się
Oceń

Program Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016

O czym należy pamiętać pracując nad wizerunkiem służb specjalnych? Jak regulować złożone relacje Kościoła z mediami? Jak działają media korporacyjne i do czego mogą się przydać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań padną podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016, który odbędzie się 21-22 kwietnia w Rzeszowie. Z pewnością nie zabraknie także dyskusji wokół zmian, jakie dokonują się w polskiej przestrzeni medialnej. W tym roku ekspertom z dziedziny PR i marketingu poprzeczka została postawiona bardzo wysoko.

Już za trzy miesiące w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów odbędzie się kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Tematem przewodnim są Media relations i promocja wydarzeń, jednak kontakty z mediami i eventy to tylko przykłady z wielu tematów, które zostaną poruszone podczas wydarzenia. Organizatorami Kongresu – jak co roku – są: Newsline i Ideo. Zapraszamy do zapoznania się z programem, dostępnym na stronie Kongresu pod adresem: www.kongresprofesjonalistow.pl

Wizerunek w mediach: inny punkt widzenia

Dbanie o relacje Kościoła z mediami, to twardy orzech do zgryzienia dla ekspertów zajmujących się tą problematyką. Temat jest niejednorodny i nie należy do najłatwiejszych w obsłudze, bowiem budzi silne i często skrajne emocje. Zagadnienie kreowania wizerunku Kościoła i jego relacji z mediami przedstawi ks. dr hab. Józef Kloch, były Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski.

W trakcie Kongresu Profesjonalistów PR swój punkt widzenia na kreowanie wizerunku w mediach zaprezentuje również Maciej Karczyński, były Rzecznik Prasowy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Komendy Stołecznej Policji. Służby specjalne, siły zbrojne, straż graniczna, straż pożarna, policja i żandarmeria. Cała „mundurówka” wchodzi w relacje z mediami. Jej przedstawiciele informują, komunikują i udzielają odpowiedzi niejednokrotnie na bardzo trudne pytania. Podczas Kongresu dowiemy się jak media przedstawiają służby i czy obywatele otrzymują ich prawdziwy obraz.

Natomiast Czesław Lang, reprezentujący Lang Team podczas swojej prelekcji opowie, jak w skuteczny sposób wypromować wydarzenie na przykładzie Tour de Pologne.

Z mediami w kryzysie

W trakcie Kongresu poruszony zostanie temat komunikacji kryzysowej, a zajmą się nim m.in. dr Krystian Dudek, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i właściciel Instytutu Publico oraz Bożena Walicka-Górczak z Firmy Pogrzebowej Walicki. Receptę na zarządzanie kryzysowe w eventach przedstawi natomiast Bohdan Pawłowicz, reprezentujący IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, partner GOOD NAME sp. z o.o.

Ważnym elementem Kongresu będą również media korporacyjne, które scharakteryzuje Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska.

-Wielu prelegentów to wieloletni praktycy branży PR, którzy podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w kontaktach z mediami. Liczę na to, że oprócz dobrych przykładów, będzie czas również na dyskusję o błędach i metodach ich eliminacji.  – mówi dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o.

Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Do grupy kluczowych partnerów Kongresu należą: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszów, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka oraz Alert Media Communications. Przy wydarzeniu współpracują także: Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Exacto Sp. z o.o., Publicon Public Relations, SARE e-mail marketing, Sprinet, Mestengo, TOP S.A. i Newslink.


Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów.

Powyższa treść jest to Artykuł Sponsorowany.


pochmurnie

Temperatura: 18°C Miasto: Złotów

Ciśnienie: 1019 hPa
Wiatr: 10 km/h

Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: warto wiedziećTreść komentarza: "W okolicach 2006 r. byłem we Lwowie z grupą filmowców, z którymi Jerzy Hoffman pracował nad dokumentalną trylogią o Ukrainie. Zwiedzaliśmy miasto oprowadzani przez przewodnika. Usłyszałem od niego niesamowite historie. Najpierw dowiedziałem się, że ukraiński Lwów przez 650 lat był okupowany przez Polaków. A potem, że okupacja szczęśliwie została zakończona, ale proceder niszczenia kultury ukraińskiej nieprzerwanie trwa. Na dowód tego przewodnik podał przykład popularnej w Polsce piosenki Dumka na dwa serca. Nastawiłem ucha, bo to moja kompozycja do filmu Ogniem i Mieczem. Przewodnik tłumaczył właśnie, że jakiś Polak ukradł tę ludową melodię i podpisał się pod nią. Odezwałem się więc, że to ja jestem Polakiem, który podpisał się pod tą melodią, ale nie ukradłem jej, tylko sam skomponowałem i że powstała ona na Majorce, a nie na Ukrainie. Natomiast jeśli przewodnik zna taką samą ukraińską, to chętnie zobaczę oryginał. Przewodnik nie stracił rezonu i pewnym głosem odpowiedział, że informacje na ten temat zaczerpnął z pracy poważnego muzykologa z Uniwersytetu Lwowskiego. Przez trzy dni próbowałem spotkać się więc spotkać z tym muzykologiem, ale mimo wysiłków nie udało mi się. Historyjka o plagiacie nadal więc jest pewnie powtarzana i nie sposób jej sprostować. Ta anegdota świetnie pokazuje pewien poważniejszy mechanizm - jak Ukraińcy traktują swoją historię. Budują na historii swoją tożsamość i dumę narodową, kiedy jednak trafia się trudny moment, opierają się na fałszu, zamiast zmierzyć się z prawdą. Tak jest wygodniej, ale to nie jest trwałe rozwiązanie. Zamek z piasku łatwo zburzyć. Nie mogę pogodzić się z tym, że do tej pory na Ukrainie rzeź wołyńska nie została oficjalnie nazwana czystką, jakiej ukraińscy nacjonaliści z UPA dopuścili się na Polakach. We wszystkich krajach naziści i faszyści zostali potępieni, w Niemczech, w Hiszpanii, we Włoszech, choć procesy w ich sprawach były ciężkie i do tej pory nie wszystkie zbrodnie zostały rozliczone. Jednak zbrodniarze z UPA w swoim kraju nie doczekali się potępienia, przeciwnie, są uważani za bohaterów". fragment książki Krzesimira Dębskiego "Wołyń. Nic nie jest w porządku" wyd. II uzupełnione 2025Data dodania komentarza: 18.08.2025, 13:11Źródło komentarza: Apologeci banderyzmu na złotowskich salonachAutor komentarza: NiezłTreść komentarza: Polską muszą rządzić złodzieje, bo wtedy mają motywację do trwania na stołku. Niezłodziejom szybko się nudzi zarządzanie ciemnogrodem.Data dodania komentarza: 18.08.2025, 13:00Źródło komentarza: Złotów otrzyma wsparcie na odbudowę amfiteatruAutor komentarza: świadectwo wyborcyTreść komentarza: A jaki sens ma Twoje ,,wyborco"szczekanie na szczekających? Skoro – według ciebie nic się nie zmieni, referendum „samo się nie ogłosi”, a karawana jedzie dalej, to po co tracić energię na pouczanie innych komentujących? Krytykuje pan narzekających, a sam pan narzeka na… narzekanie. To dopiero absurd. Jeśli ktoś ma odwagę głośno mówić, że coś mu się nie podoba ma do tego prawo. Wygłaszanie tyrad w stylu „nic się nie zmieni” to nic innego jak wygodne alibi dla własnej bierności ale co ważne potwierdzenie, że dzieje się bardzo źle.Data dodania komentarza: 18.08.2025, 12:51Źródło komentarza: Złotów otrzyma wsparcie na odbudowę amfiteatruAutor komentarza: wyborcaTreść komentarza: I po co te krzyki? Wy szczekacie, karawana jedzie dalej, jak rzekł pewien były radny. Ujadanie niczego nie zmieni. Referendum? Samo się nie ogłosi. Wszyscy tylko narzekają, biadolą, psioczą, ujadają. A pan pieniążkowski z tego wszystkiego się śmieje i pensje co miesiąc z szyderczym uśmiechem przyjmuje na konto. Nic się nie zmieni i się do tego przyzwyczajajcie. Za 4 lata 3 razy pomyślcie zanim oddacie głos.Data dodania komentarza: 17.08.2025, 07:50Źródło komentarza: Złotów otrzyma wsparcie na odbudowę amfiteatruAutor komentarza: WalekTreść komentarza: Po co amfiteatr w takim kształcie w wyludniającym się i starzejącym mieście? Kto to utrzyma? Jeszcze trzeba parę mln dołożyć. Gdyby Złotów był uzdrowiskiem jego istnienie miałoby sens. Kuracjusze chętnie szukaliby rozrywki i za nią płacili. A tak będzie to potężne obciążenie dla budżetu miastaData dodania komentarza: 16.08.2025, 15:42Źródło komentarza: Złotów otrzyma wsparcie na odbudowę amfiteatruAutor komentarza: 21Treść komentarza: ale pisowcy nie dostali kasy.Data dodania komentarza: 15.08.2025, 20:55Źródło komentarza: Złotów otrzyma wsparcie na odbudowę amfiteatru
Reklama
Reklama