Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 21 grudnia 2025 18:42
Reklama

Media po Twojej stronie - Podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Podziel się
Oceń

Ponad 300 osób wzięło udział w tegorocznej, dwudniowej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Hotel Rzeszów w dniach 21-22 kwietnia po raz kolejny zgromadził najważniejszych przedstawicieli branży PR, którzy uczestniczyli w merytorycznych rozmowach, debacie oraz warsztatach praktycznych. Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.

Goście Kongresu wspólnie analizowali wyzwania, przed jakimi stoją praktycy public relations w obliczu media relations oraz promocji eventów, które były tematem przewodnim wydarzenia. Jak mówi dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu agencji Exacto, konferencja po raz kolejny zakończyła się sukcesem. – Kongres Profesjonalistów Public Relations to ważne wydarzenie w kalendarzu każdego praktyka biznesu i pasjonata PR. Cieszę się, że to spotkanie jest tak konstruktywne. Można z niego wynieść wiele praktycznej i merytorycznej wiedzy. Relacje z mediami i promocja wydarzeń to bardzo ważne aspekty w działalności każdego PR-owca. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się podjąć dyskusję na ten temat i edukować w tym zakresie - podkreśla dr Dariusz Tworzydło.

Niemal 30 godzin prelekcji

Tegoroczny Kongres tradycyjnie już otworzył Adam Łaszyn, prezes zarządu Alert Media Communications, który dokonał subiektywnego rankingu 10 najciekawszych wydarzeń PR minionego roku. Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów w czasie swojej prelekcji tłumaczył, że jednym z najskuteczniejszych rozwiązań wykazywania efektywności wydarzeń jest monitoring mediów, który stanowi kopalnię praktycznej wiedzy. Wielkie zainteresowanie wzbudzili dr Krystian Dudek z Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Bożena Walicka–Górczak z firmy pogrzebowej Walicki, którzy omówili komunikację z mediami interwencyjnymi w czasie kryzysu. Okazuje się, że nawet z najgorszego ataku medialnego można wybrnąć dzięki umiejętnym działaniom i właściwej prezentacji faktów.

Na koniec pierwszego dnia odbyła się debata z udziałem ekspertów. Okazją do niej była premiera wyjątkowej, pierwszej książki o XXV-leciu branży PR w Polsce. Pozycja pt. „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce” składa się z 26 rozdziałów napisanych przez osoby tworzące historię polskiego PR-u. Publikację przygotowały Wydawnictwo Message House oraz Wydawnictwo Newsline.

Drugi dzień Kongresu upłynął pod znakiem promocji wydarzeń oraz warsztatów praktycznych. Michał Zalewski z Krakowskiego Biura Festiwalowego i Centrum Kongresowego ICE Kraków mówił o promocji marki ICE Kraków, która zaczęła się jeszcze przed jej budową. Co ciekawe, wykorzystywano do niej wizyty interesujących gości – np. Krzysztofa Pendereckiego. Logistyka, komunikacja, czynniki atmosferyczne czy oszczędności – to zdaniem Bohdana Pawłowicza z IAA Polska „pola minowe”, na których łatwo o kryzys. Dzięki tej prelekcji uczestnicy Kongresu dowiedzieli się, co robić, kiedy mina wybuchnie. Na koniec konferencji warsztaty praktyczne poprowadzili Grzegorz Choromański, radca prawny i członek Rady Dyrektorów stowarzyszenia SITE Polska, Anna Miotk, dyrektor ds. komunikacji PBI oraz Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Do grupy kluczowych partnerów Kongresu należą: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszów, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka oraz Alert Media Communications. Partnerem Kongresu jest PKN ORLEN SA. Przy wydarzeniu współpracują także: Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Exacto Sp. z o.o., Publicon Public Relations, SARE e-mail marketing, Sprinet, Mestengo, TOP S.A., Newslink, Canzan, konferencja PRawdziwy PR,  Mobile Madness, SEPJA digital, Vegacom, Wyższa Szkoła Prawa i Administracji w Rzeszowie, Grupa Tipmedia, Meble.pl, IAA Polska, Instytut Publico, Filmowy.org, Hotel Falcon, SpaceryWirtualne.pl, PC Logger, Organique, Fundacja internetPR.pl, Hyperfox, Grupa W&W i Car-Rental.pl.

*****************
Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 16 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu.

Patronat medialny nad tegorocznym Kongresem Profesjonalistów PR objęły: TVP3 Rzeszów, Grupa RMF, Polskie Radio Rzeszów, Gazeta Codzienna Nowiny, Nowiny24.pl, gospodarkaPodkarpacka.pl, CarpatiaBiznes.pl, MarketingDlaCiebie,pl, Portalmedialny.pl, kampaniespołeczne.pl, Law Business Quality, Klinika e-commerce, Internetpr.pl, OOH magazine, MarketingMiejsca.com.pl, Imperium Kobiet, eBiznesOnline, marketingmobilny.pl, Giełda Eventów, Klub Sponsora, Marketer+, Marketing i Rynek, biznesnetworking.pl, MojeKonferencje.pl, Marketing przy Kawie, MiejscaKonferencyjne.pl, SaleBiznesowe.pl, MojRzeszow.pl, SprawnyMarketing.pl, Pomia.pl, PIAP, SOCIALPRESS, MarketingLink, Bankier.pl, PRNews.pl, Mediarun.com, RESinet.pl, AdMonkey, 24PR.pl, Manager24, NewsrmTV, Biznesnafali.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, naszbiznes24.pl, gielda-inwestora.pl, eventplatforma.pl, Epr.pl, Camido.pl, Fundacja Managerska CREATIVE, Agencja Managerska VIP for You, Kompendium CSR, Magazyn Akademicki Koncept, Przekarpacie.pl, publicrelations.pl, CenaBiznesu.pl, alterWeb.pl i BiznesiStyl.pl

Kongres wspierają także: Wydawnictwo Message House, Dom Wydawniczy REBIS, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Onepress (Grupa Helion), Wydawnictwo Difin, Wydawnictwo Naukowe PWN, Wydawnictwo Słowa i Myśli, Wydawnictwo MT Biznes i Wydawnictwo Novae Res.

 

Artykuł Sponsorowany



zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 2°C Miasto: Złotów

Ciśnienie: 1022 hPa
Wiatr: 10 km/h

ReklamaMarcin Porzucek - Poseł na Sejm RP
KOMENTARZE
Autor komentarza: do wyzejTreść komentarza: W Polsce kutasów takich mamy nadmiar.Data dodania komentarza: 21.12.2025, 11:08Źródło komentarza: Stan wojenny na ziemiach powiatu złotowskiegoAutor komentarza: diamentowy belgiski kutasTreść komentarza: Gdyby jakiś leming w swoim galopie naiwności nie rozumiał co komunikuje tussc i kał jaki wkłada mu do ust tvn. Wyjaśniam. unia nie może zamrozic środków ruskich i zapłacić nimi Ukrainie, bo równie ogromne jak nie większe może zamrozić w odwecie putin wobec unii. Bilans biznesów francuskich, niemieckich i belgiskich jest wiekszy i ten proces trwa do tej pory. O tym ryże zdradliwe paskudztwo wie dobrze dlatego tak ten wilczy ryj krzywi jak mu nawet z cyngiel z tvnu zadaje pytanie. Pytanie brzmi co się takiego stało za zamknietymi drzwaiami miedzy 22 00 a 2 00 ze zmieniono decyzję i Ukrainie udzielono pożyczki nie jak wstępnie ustalono to zrealizowac z zamrożenia aktywów.Data dodania komentarza: 20.12.2025, 16:25Źródło komentarza: Stan wojenny na ziemiach powiatu złotowskiegoAutor komentarza: 5211Treść komentarza: Ja widzę, że ten wójt nie tylko wygląda jakby go piorun poraził. Jeśli Tarnówka się nie obudzi to cały powiat złotowski zostanie wykluczony na dekady z powodu tego barana. Tfuuu to porównanie jest niefortunne w przypadku Tarnówki. ten wójt to nieszczęście tej gminy, którą roluje za pomocą imprez i rozpalonego babskiego szaleństwa.Data dodania komentarza: 20.12.2025, 11:26Źródło komentarza: Decyzja GDOŚ ws. S11 Piła–Jastrowie do ponownej procedury!Autor komentarza: JAnekTreść komentarza: Dodam, ze wczoraj w godzinach popołudniowych ogłoszono przetarg na S11 od Szczecinka do Jastrowia. "Do publikacji w Dzienniku Urzędowym UE wysłaliśmy ogłoszenie o przetargu na zaprojektowanie i budowę dwóch odcinków S11: Turowo-Podgaje i Podgaje-Jastrowie o łącznej długości 35,370 km, które łącznie stanowią odcinek Szczecinek - Piła. Inwestycja realizowana będzie w latach 2029-2030 w ramach Rządowego Programu Budowy Dróg Krajowych. Podpisanie umowy planujemy w sierpniu 2026 roku - wyjaśnia Marcin Kucharczak z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Poznaniu." Źródło: e-poanan.plData dodania komentarza: 20.12.2025, 09:11Źródło komentarza: Decyzja GDOŚ ws. S11 Piła–Jastrowie do ponownej procedury!Autor komentarza: JanekTreść komentarza: Jest mapka. Powiększ ją sobie i z prawej jest legenda z opisem! To takie trudne?!Data dodania komentarza: 20.12.2025, 09:09Źródło komentarza: Decyzja GDOŚ ws. S11 Piła–Jastrowie do ponownej procedury!Autor komentarza: JAnekTreść komentarza: Nie pytał także, czy masz prawo żyć.Data dodania komentarza: 20.12.2025, 09:06Źródło komentarza: Decyzja GDOŚ ws. S11 Piła–Jastrowie do ponownej procedury!
Reklama
Reklama